Expositie

Gepubliceerd op 3 oktober 2023 om 12:43

Uitnodiging Expositie / Open dag

Centrum van Hoogkerk opnieuw gebouwd?”

Deze vindt plaats op zaterdag, 21 oktober a.s., in de hal van de Gabriëlflat, Gabriëlstraat 32, Hoogkerk. De officiële opening vindt plaats om 10.00 uur en de open dag eindigt om 17.00 uur. De expositie is nog tot eind 2023 te bezichtigen in de vitrines, welke zijn opgesteld in de hal van de Gabriëlflat.

Op deze expositie is onder andere te zien een maquette van het centrum van Hoogkerk rond het jaar 1930, op modelbouw grootte H0 (schaal 1:87).

Verder werken aan deze expositie mee;

Knol’s Koekfabriek uit Groningen, de van oudsher bekende koekfabriek, die al sinds 1923 op traditionele wijze Groninger koek produceert,

en het

Wijkrestaurant Gabriël, die de gehele dag geopend is voor koffie, thee, koek / cake alsmede een warme snack of poffertjes!

harm bousema
7 maanden geleden

Is inmiddels al bekende op welke dagen en tijden de expositie na 21 oktober te bewonderen valt?